Verslag wintercompetitie dames vrijdagochtend

10 april 2024

Na een natte en koude winter incl vertraging van de renovatie van de banen zijn er toch een kleine 15 vrijdagochtenden wedstrijden gespeeld en ingehaald. Met in totaal 10 teams uit o.a. Reuver, Herkenbosch, Swalmen en Roermond was het toch elke week volle bak (5 banen bezet, van 10.00-12.00 uur) en erg gezellig ook om daarna een kop koffie of frisje te drinken.

Na de laatste dag tennissen op 5 april waar de finales werden gespeeld, werd er nog uitgebreid geluncht en nagepraat over deze nieuwe competitie.

De einduitslag:

• 1. 6-Pack
  • 2. Vrolijke Duwers
  • 3. Herkenbosch 1
  • 4. Herkenbosch  2
  • 5. Net Oet
  • 6. Revanche
  • 7. Mix & Match / Double Trouble
  • 8. Topspin
  • 9. Bosdael

Bedankt allemaal voor jullie deelname en graag tot het volgende winterseizoen 2024/2025.

Je kan het nu al doorgeven op de aanvoerdersapp of jullie weer mee willen doen (al vijf teams hebben weer toegezegd!)

Bedankt aan alle Maasnielse dames voor de bardiensten!

Graag tot snel op de tennisbaan.

Vrijdag Wintercompetitie Maasniel commissie

Marion, Ine, Marleen, Monique, Toke en Hanneke