Contributie

De kosten voor het lidmaatschap worden ieder jaar bepaald tijdens de Algemene Leden Vergadering. De contributiebedragen worden jaarlijks verhoogd.

Contributie
Categorie Tennis   Padel Combi
Senioren*  € 169  € 169  € 250
Kinderen blauw 4 t/m 5 jaar*  €     0  €     0  €    0
Junioren 6 t/m 12 jaar*  €   80  €   80  € 120
Junioren 13 t/m 17 jaar*  € 106  €  106  € 159
Student (wonend buiten Roermond)**  €   80
Rustende leden (geen speelrecht)  €   32
Winterleden seizoen 1 oktober t/m 31 maart  €   59
Competitielid***  €   37
Maximaal per gezin per seizoen  € 527  € 527  € 790

*= De leeftijd wordt altijd bepaald op basis van de leeftijd die in het kalenderjaar wordt bereikt.

**= Speelgerechtigd op zaterdagen, zondagen, feestdagen en in de zomervakantie.

***= Een competitielid is al lid bij een andere tennisvereniging, mag meedoen aan de voor- en najaarscompetitie en maximaal 5 keer kosteloos in het kalenderjaar meetrainen. Bij meer dan 5 keer dient men 3,50 euro te betalen.

Bij ons betaal je geen inschrijfgeld.

De kosten voor het lidmmaatschap zijn exclusief kosten voor trainingen en competitiebijdrage.

De contributie wordt geind via KNLTB Collect. Via mail ontvang je een factuur waarbij je zelf een keuze kunt maken tussen betaling ineens (Ideal) of betaling in 3 termijnen middels automatische incasso.

Indien je geen keuze maakt, geef je toestemming om de contributie via automatische incasso in termijnen te incasseren.

Voor vragen over betalingen of bij onverhoopte problemen in verband met niet tijdige betaling kun je contact opnemen met de penningmeester.

Pennigmeester: John Schaeken

Telefoon:06-10125121