Regels Bar- en Groendiensten

Ieder seniorlid -op de peildatum 1 januari- tussen de 18 en 70 jaar moet drie diensten per kalenderjaar vervullen.

Dit betreft bij voorkeur twee bardiensten en een groendienst.

Een dienst op vrijdagavond tijdens de voor- of najaarscompetitie (van 18.45 uur tot 01.30 uur) telt voor drie diensten.

Groendiensten vinden plaats op zaterdag- en maandagochtenden.

Geen diensten ingevuld betekent geen pasje en je kunt dan ook geen competitiespelen.

Afkoop van een of meer diensten is mogelijk via de penningmeester. Mail: [email protected]

N.B. Waar de begintijd 21.00 uur of later is, is de eindtijd drie en een half uur later (dus niet 23.59 uur).

Aan het einde van de dienst ALTIJD geld afstorten (geld met afstortbriefje in een koker en de koker in de kluis doen.

Sleutelprocedure

De sleutel (zwarte label) voor AVONDDIENSTEN EN DIENSTEN OP ZATERDAGEN en ZONDAGEN wordt door de voorganger (na telefonisch contact) doorgegeven aan de opvolger met avonddienst of dienst in het weekend. Achter de bar ligt een ledenlijst met telefoonnummers.

Voor de vrijdagavond/nacht: als er op zaterdag geen bardienst is, moet de sleutel naar de bardienst van ZONDAGOCHTEND.

Alarm

Wordt je tijdens het uitoefenen van je dienst geconfronteerd met een alarm en de alarmcentrale belt naar de club, geef dan de code door die in de kassalade ligt.

Afsluiten clubhuis

Sluit het pand goed af, schakel het alarm in en breng de sleutel naar je opvolger.

Barinstructie

Een barinstructie ligt achter de bar.