Instructie inschrijven diensten

Deze handleiding dient als hulp voor de leden van de Tennisclub Maasniel bij het zelf invoeren van de bar -en groendiensten.

Deze bardienstplanner is een onderdeel van de applicatie KNLTB.Club.

Hoe in te loggen?

Ga naar de website van TCM (www.tennisclubmaasniel.nl) en ga naar De club, vervolgens bardienst en en klik op bardiensten.

OF

Klik hier om in te schrijven.

OF

Via de adresbalk naar mijn.knltb.club (let op geen www. en .nl ingeven).

Geef vervolgens Tennisclub Maasniel in en druk op zoeken. Klik vervolgens op het logo.

OF

Ga naar de KNLTB.Club App en klik op Club (onderin in het scherm) en vervolgens bovenin op "diensten".

Ben je je wachtwoord vergeten ga dan naar "klik opwachtwoord vergeten", vul je bondsnummer in en klik op "reset".

Vervolgens ontvang je een mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt.

Als het wachtwoord is ingesteld log je daarna in met je bondsnummer en wachtwoord.

Inplannen van bar/groendiensten

Ga in het scherm beschikbare diensten naar de maand waarin je een dienst wilt plannen. Op de linkerkant van het scherm zie je de diensten die TCM heeft klaargezet om in te plannen.

Als je een dienst hebt gevonden die je wilt inplannen, klik je op details aan de linkerkant van het scherm. Je komt dan in een volgend scherm waar je klikt op "inplannen".

Klik daarna op terug om je volgende dienst(en) te plannen.

Van de dienst die is ingepland krijg je 10 dagen en 1 dag voor de dienst een herinnering per e-mail.

Wijzigen inschrijving bar/groendienst

Je kunt een geplande dienst niet zelf wijzigen. Wil je een ingeplande dienst wijzigen, stuur mij dan een e-mail naar [email protected]

De wijziging wordt dan door de barcommissie uitgevoerd.