Info inschrijven padel najaarscompetitie

Aanmelden padel competitie

Wil je meedoen met de najaarscompetitie padel?

Er wordt gespeeld op de volgende dagen:

Vrijdag:     13 & 20 & 27 sept. en 4 & 11 okt.

Zaterdag:  14 & 21 & 28 sept. en 5 & 12 okt.

Aanvangstijden thuiswedstrijden vrijdag 19.00 uur.

Aanvangstijden thuiswedstrijden zaterdag 13.30 uur.

De kosten bedragen € 65,-- per team incl. ballen.

Inschrijven kan per team of individueel (wij kijken dan of er plaats is in een team om mee te spelen).

Inschrijving van (met name) een team is niet vrijblijvend: wanneer we als club een team definitief hebben ingeschreven, moeten de wedstrijden gespeeld worden. Als een team zich na aanmelding bij de KNLTB alsnog wil terugtrekken, dient het team zelf de daaraan verbonden kosten van € 225,-- te betalen.

Teams bestaan uit minimaal 4 spelers waarin alle combinaties mogelijk zijn.

Een team speelt per speeldag 4 dubbelpartijen (let op: bij de padelcompetitie kan je tegen een mix of heren team komen te spelen, de inschrijving is “genderneutraal” behalve wanneer je je met een team  inschrijft voor de damescompetitie. Hierbij ben je verzekerd van het spelen van wedstrijden tegen andere damesteams).

Aanmelden is mogelijk tot 1 juni 2024. Via de website onder het tabblad "Formulieren" vind je het inschrijfformulier voor de najaarscompetitie.

Vragen? Mocht je nog vragen hebben stuur dan een mail naar padel&tennisclubmaasniel.nl of neem contact op met Ralph Lankreijer (06-43055468).