Padelmaatje gezocht!

Voor  het zoeken van één of meerdere padelmaatjes hebben wij binnen de KNLTB Clubapp een whatsappgroep gemaakt. Zo kun je altijd medespelers vinden die wellicht met jou bij Tennisclub Maasniel willen padellen.

De padelleden en combileden zijn al toegevoegd door de ledenadministratie aan de whatsapp groep.

Door in de KNLTB Clubapp naar 'Maatjes > Groepen > Gesprekken te navigeren vind je de groep "Padelmaatje gezocht" . Door deze aan te klikken kun je berichten plaatsen.

Indien je op het 'I'icoontje klikt, kun je zien hoeveel deelnemers er zijn en kun je ook de groep verlaten mocht je hier niet aan willen deelnemen.

Regels groepsapp:

• Iedere deelnemer is te gast in de groepsapp.
  • Reclame en commerciéle uitingen zijn niet toegestaan.
  • In de groep behandelen we iedereen met respect.
  • Het moet in de appgroep niet gaan over huis/tuin/keuken dingen, maar echt alleen om iemand te vinden om een balletje mee te slaan.

Zorg er wel voor dat in je KNLTB Clubapp in de app instellingen, onder push-notificaties het schuifje bij groepsberichten naar rechts staat.